Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
meritx

مریتکس مرجع تبلیغات و برندینگ

بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی4

 

Commun.it

اگر بازار مد نظر شما روی توییتر متمرکز است، این ابزار منحصرا برای توییتر مناسب است؛ اگرچه شما می‌توانید از طریق این پلتفرم در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم پست بگذارید.

تمامی چیزهای ساده پوشش داده می‌شوند (تمامی مکالمه‌های شما در یک مکان واحد جمع می‌شود و شما به راحتی می‌توانید کامنت‌ها و توییت‌ها را به اشتراک بگذارید.

همچنین می‌توانید فالوورهایتان را بشناسید و افراد تأثیرگذار و پرطرفدار را در جامعه‌ی خود داشته باشید.به هر حال، این ابزار امکانات پیچیده‌تری هم دارد؛ آن هم تعیین زمان مناسب برای پست گذاشتن است، که همین نقطه‌ی عطفی برای بهبود عملکرد شما است.

Commun.it دارای رباتی گزارش‌دهنده است، این مشخصه به شما کمک می‌کند تا فالوورهای غیرمشتاق‌تان را شناسایی کنید و بر این اساس لیست فالوورهای خود را به بهترین شکل تنظیم کنید.ما به خوبی می‌دانیم که زمان سپری شده شما در توییتر بخش بسیار ارزشمندی از روابط عمومی شما به حساب می آید؛ اگر از این طریق جذب سرمایه و مشتری داشته باشید و بتوانید از طریق حساب توییتری‌تان با مخاطب حقیقی‌تان ارتباط برقرار کنید. از این رو می‌توان گفت که ابزار Commun.it جزو بهترین پلتفرم‌های بازاریابی است که می‌تواند به شما برای دستیابی به تمامی اهداف بازاریابی‌تان کمک کند.

eclincher

پلتفرم eClincher به شما این امکان را می‌دهد که چندین حساب رسانه‌ای اجتماعی، صفحات و گروهی را با یک ابزار گرافیکی مدیریت کنید. این ابزار مناسب متخصصان بازاریابی، آژانس‌ها و مدیران رسانه‌های اجتماعی است.

این پلتفرم قابلیت جمع‌آوری تمام پیام‌های شبکه‌های اجتماعی در یک صندوق پستی واحد را فراهم می‌کند که در نتیجه آن به راحتی می‌توانید با مخاطبان خود به تعامل بپردازید. اگر می‌خواهید دیتا و اطلاعات در لحظه را داشته باشید، به قابلیت Live Social Feeds نیاز خواهید داشت، چراکه در این صورت می‌توانید به طور لحظه‌ای مخاطبان خود را بررسی کنید.امکان برنامه‌ریزی برای پست‌ها، پین‌ها و توییت‌ها را برای چندین شبکه اجتماعی مختلف ارائه می‌دهد.

 eClincher ترکیبی از گوگل آنالیتیکس و ماژول آنالیز شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند که با کمک آن می‌توانید ببینید که شبکه‌های اجتماعی چه تأثیری بر روی ترافیک سایتتان می‌گذارند. هم‌چنین می‌توانید آنالیز در لحظه پست‌های خود را برای حساب‌های فیس‌بوک، توییتر و لینکدین خود داشته باشید.علاوه بر این شما می‌توانید مطالب داغ دنبال‌کنندگان و هم‌چنین منشن شدن را دنبال و ردیابی کنید. داشبورد این ابزار قابلیت شخصی‌سازی به صورت (Drag&Drop) را دارد که با کمک آن می‌توانید به راحتی گزارش‌ها و موارد دلخواه خودتان را اضافه و کم کنید. علاوه بر این شما می‌توانید از داشبورد یک گزارش به صورت PDF نیز دریافت نمایید.پلتفرم eClincher با شبکه‌های Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube, and Blogger متصل است.

 

MavSocial

این پلتفرم به شما این امکان می‌دهد که از طریق یک 

صندوق  ورودی بتوانید با مخاطبان خودتان تعامل

برقرار کنید.از این طریق می‌توانید:

  • مکالمات و پیام‌های اجتماعی را بررسی و  آنالیز کنید.
  •  پیام‌های مختلف را به افراد خاص اختصاص دهید.
  • به‌وسیله شبکه یا پروفایل می‌توانید بازدید و کامنت‌های کاربران و مخاطبان مختلف را ببینید.
  • امکان جستجو، مرتب‌سازی و برچسب‌گذاری تعامل‌ها فراهم خواهد شد.
  • به صورت مستقیم ریتوییت، لایک و ریپلای کنید.

یکی از مهم‌ترین عوامل برای بالا بردن نرخ تعامل مخاطب، استفاده از تصاویر است. این پلتفرم به شما اجازه آپلود و مدیریت تصاویر را می‌دهد به علاوه اینکه می‌توانید هر چیزی را از کتابخانه آن بخرید. حتی یک ابزار داخلی ویرایش عکس نیز دارد که می‌توانید قبل از ارسال عکس‌ها نیز آن‌ها را با استفاده از فیلترها و امکانات مختلف ویرایش کنید.

می‌توانید محتوای خود را از طریق کمپین‌های مختلف برنامه‌ریزی کنید. هم‌چنین امکان آن وجود دارد که این برنامه را در یک تقویم و در چند شبکه نیز ایجاد کنید.می‌توانید محتوای خود را به‌وسیله کمپین‌های چرخه‌ای نیز برنامه‌ریزی مجدد کنید. برای مثال شما می‌توانید برای پست‌های وبلاگ، تبلیغات و غیره خود کمپین‌های متفاوت چرخه‌ای داشته باشید.

این پلتفرم بخش RSS خوان نیز دارد که می‌توانید از این قابلیت نیز برای خود استفاده کنید.در این پلتفرم می‌توانید محتواهای شبکه‌های اجتماعی خود را از نظر عملکرد بررسی کنید. در داشبورد این پلتفرم می‌توانید آمارهای مختلف بصری و گرافیکی را مانند بهترین زمان ارسال پست و غیره ببینید و به فرمت‌های CSV و PDF نیز خروجی بگیرید.

MavSocial از شبکه‌های اجتماعی Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Instagram ، YouTube و Tumblr نیز پشتیبانی می‌کند.

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post