Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
meritx

مریتکس مرجع تبلیغات و برندینگ

بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

از نظر خیلی از کارشناسان بازاریابی، شبکه های اجتماعی برای گسترش کسب و کار بسیار مناسب هستند اما مدیریت شبکه های اجتماعی وقت زیادی را از آن‌ها می‌گیرد. طبق مطالعاتی که در آمریکای شمالی انجام شده است، ۹۲ درصد کارشناسان بازاریابی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی ارزش ویژه‌ای قائل هستند. همچنین ۸۰ درصد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط برای توسعه کسب و کار خود از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند.

با توجه به این حجم استفاده از شبکه های اجتماعی و این حقیقت که مدیریت شبکه های اجتماعی زمان زیادی می‌طلبد، پلتفرم‌ها و ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی زیادی به وجود آمده‌اند تا به کارشناسان بازاریابی کمک کنند این کار به بهترین شکل و با بیشترین بهره‌وری انجام دهند.

در ادامه این مقاله با چند مورد از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی خارجی و ایرانی آشنا خواهید شد.

    Hootsuite

Hootsuite یکی از بهترین گزینه برای مدیریت شبکه های اجتماعی

است، چرا که گزینه‌های متنوعی دارد که می‌توانید با توجه سایز کسب

و کار خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر شما تنها استفاده کننده از

حساب کاربری این پلتفرم باشید و تعداد پروفایل‌های شما در شبکه‌های

اجتماعی کمتر از ۱۰ مورد است، استفاده از این ابزار برای شما فقط ۲۰ دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

اما برای کسب و کارهای بزرگتر نیز گزینه‌هایی در دسترس هستند که برای مدیریت تا ۲۰ و تا ۵۰ اکانت مناسب هستند که هزینه این گزینه‌ها به ترتیب ۹۹ و ۴۹۹ دلار در ماه است.

Hootsuite به شما این امکان را می‌دهد تا پست‌هایتان را طبق یک برنامه زمانبندی و به صورت خودکار در اکانت‌های مختلف بارگذاری کنید. یا این کار دیگر نیازی به صرف وقت برای انتشار پست‌ها نخواهید داشت و هیچگاه هم انتشار پستتان به تأخیر نخواهد افتاد.

کتابخانه این پلتفرم برای مدیریت محتوا بسیار مفید و کاربردی است. شما می‌توانید به طور مستقیم به محتوایی که روی گوگل درایو یا دراپ باکس ذخیره می‌کنید دسترسی داشته باشید و به سادگی برای انتشار آن اقدام کنید.منوی زمانبندی پلتفرم تمام محتواهای منتظر برای انتشار را به شما نمایش می‌دهد و مانیتور کردن آن ساده است. شما می‌توانید پست‌های زمانبندی‌شده را بر حسب روز، ماه یا سالی که قرار است منتشر شوند مشاهده کنید.

اگر تیم بزرگی دارید و چندین نفر از این پلتفرم استفاده می‌کنند می‌توانید رهبران تیم را مشخص کنید تا اجازه و تأیید  آن‌ها برای انتشار پست الزامی باشد. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست نگران انتشار پست‌های تأییدنشده باشید.

یکی از بهترین قسمت‌های پلتفرم‌های مدیریت شبکه های اجتماعی بخش گزارش‌های تحلیلی آن‌هاست. با استفاده از پلتفرم Hootsuite دیگر نیازی به استفاده از دیگر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی برای تحلیل اکانت‌های شبکه های اجتماعی مختلف نخواهید داشت، چرا که این پلتفرم تمام گزارش‌های مورد نیاز شما از جمله تعداد مشاهدات، تعداد مخاطبین یکتا و نرخ بازگشت سرمایه را پوشش می‌دهد.در کل پلتفرم Hootsuite می‌تواند بسیار مفید واقع شود. اگر هم تمایل داشته باشید می‌توانید برای بررسی بیشتر از دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روزه آن استفاده کنید.

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post