Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
meritx

مریتکس مرجع تبلیغات و برندینگ

بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی5

  Sendible 

سندیبل (Sendible ) یک ابزار مدیریت رسانه اجتماعی 

با ویژگی‌های کنترل، شنود، و گزارش‌گیری است. این ابزار به شما یک بینش آماده درمورد محتوای پست و تعامل، منشن ها و پروفایل های مخاطبین در مجراهای دیجیتال می‌دهد. سندیبل هم چنین به شما امکان ردیابی چیزی که در مورد برند شما در پلت فرم های متفاوت وب گفته شده را می‌دهد و منش هایی که ممکن است به پاسخ شما نیاز داشته باشد را شناسایی می‌کند.

این ابزار دارای ویژگی های زیر است:

  • ایجاد گزارش‌هایی با کیفیت ارائه‌دهی با سازنده‌ی درگ و دراپ
  • ارزیابی زمان پاسخ، و ردیابی عملکرد تیم از نظر پاسخ‌دهی
  • مطلع شدن از ری اکشن ها و تعامل با چند پروفایل رسانه اجتماعی در چند شبکه از یک داشبورد

و از اکثر رسانه اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر، لینکدین، اینستاگرام و یوتیوب پشتیبانی میکند.

Loomly

Loomly یک پلت فرم قدرتمند برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی 

است. این نرم افزار رابط کاربری قدرتمند جذابی دارد و برای 15 روز اول رایگان است. پس از این مدت مجبور به پرداخت هزینه اشتراکی هستید. جهت مدیریت شبکه‌های اجتماعی پلن‌های پرداختی متغیری در این برنامه وجود دارد و اجازه دسترسی 26 کاربر و 60 اکانت اجتماعی را به شما می‌دهد. یکی از ویژگی‌های کاربردی Loomly  تنظیم تقویم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است.

از دیگر ویژگی‌های مفید Loomly، صفحه تعامل شما با دیگران است. این ویژگی یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت شبکه‌های اجتماعی را انجام می‌دهد. در واقع به راحتی می‌توانید پیام‌ها را مدیریت کرده و مهمترین آنها را برچسب بزنید. با این روش به راحتی می‌توانید آن‌ها را مورد پیگیری قرار دهید.

SEMrush

همه‌ی ما می‌دانیم که SEMrush یکی از بهترین و معروف‌ترین ابزارها در ایران برای سئو است.

این ابزار همان‌طور که به خوبی عملکرد محتوایی شما را مدیریت می‌کند و بهترین کلمات کلیدی جهت استفاده برای محتوانویسی را به شما پیشنهاد می‌دهد، می تواند به حساب‌های شبکه اجتماعی‌تان را نیز متصل شود آنها را مدیریت کند.شما می توانید در بخش جعبه ابزار شبکه‌‌های اجتماعی پست‌های خود را برنامه‌ریزی کنید، عکس‌ها را ویرایش کنید و آنها را از پرونده های CSV درون‌ریزی کنید.

به عنوان بخشی از یک برنامه بازاریابی و روابط عمومی منسجم و، SEMrush هر آن چه که مورد نیاز شماست را دارد تا از این طریق میزان بازدید و نتایج تان را افزایش دهید.ابزار تجزیه و تحلیل رقبای موجود در SEMrush به طرز باور نکردنی مفید است. می‌توانید به راحتی بفهمید که آنها از چه کلمات کلیدی و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند.( همچنین استراتژی‌هایی که شکست خورده ا‌ند را نیز به شما نشان می‌دهد).

علاوه بر این، به شما اجازه می‌دهد تا عملکرد خود را با سایر رقبا مقایسه کنید و عملکردتان را در مقابل آنها بررسی کنید.با یافتن و شناسایی رقبای جدید، می‌توانید یک دید قابل‌مقایسه و جامع از جایگاهی که در حال حاضر در بازار دارید به‌دست آورید و به سرعت به تمامی تغییراتی که در قلمروی کسب‌وکارتان ایجاد می‌شود، واکنش نشان دهید.

ابزار های ایرانی مدیریت شبکه های اجتماعی:
باتوجه به هزینه گزاف و دلاری شرکت‌های خارجی و عدم تطابق با برخی از نیازهای ایرانیان و همچنین تحریم های بین المللی، در مریتکس پیشنهاد میکنیم تا از نمونه های ایرانی این ابزارها استفاده کنیم. رونگار، نوین هاب و نئولایزر از کاربردی‌ترین پلتفرمهای ارزیابی و  مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران برای استارت آپ‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه سوشال مدیا هستند. امکان زمان‌بندی و انتشار محتوا، مدیریت و دانلود کامنت‌ها، آنالیز شبکه‌های اجتماعی و امکان مدیریت گروهی آنها، از امکانات مهم این پلتفرمها هستند.

      

باید در نظر داشته باشیم که بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی یک شبه ایجاد نشده و با توجه ماهیت تغییرپذیری دائمی آن نیاز به تلاش‌های دائمی برای به روز بودن اطلاعات و شناخت مخاطبان و نیازهای آنان و هماهنگی با جدیدترین ترندهای بازاریابی شبکه های اجتماعی داریم. همچنین یکی دیگر از وظایف بازاریابان دیجیتال شناخت ویژگی‌های جدید پلتفرم‌هاست چرا که دائما در حال تغییرند و همچنین پلتفرم‌های جدید پا به عرصه دنیای تکنولوژی می‌گذارند.

 

نگارنده: محمد جواد محسنی

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post