Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
meritx

مریتکس مرجع تبلیغات و برندینگ

MeetEdgar

یکی دیگر از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی MeetEdgar است. اگر گاهی برای انتشار پست جدید، ایده خاصی ندارید، احتمالاً باید استفاده از MeetEdgar  را مدنظر داشته باشید. این پلتفرم پست‌های قدیمی شما را بازیابی می‌کند و بدین ترتیب می‌توانید از بهترین پست‌هایتان از نظر عملکرد، مجدداً استفاده کنید.

اشتباه برداشت نکنید، این بدین معنی نیست که همیشه می‌توانید از این استراتژی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که هر از گاهی می‌توانید از این ایده استفاده کنید و به پست‌های قدیمی و البته خوبتان حیات دوباره ببخشید. استفاده مجدد از پست‌های موفق خیلی بهتر از پست نکردن برای مدت طولانی است.

اگر در تولید محتوای جدید دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید تنظیمات اکانت NeetEdgar را جوری انجام دهید که به صورت خودکار پست‌های قدیمی را که تعامل خوبی دریافت کرده‌اند مجدداً پست کند.اگر هم کتابخانه محتوایی پر از محتوای خوب و جدید دارید ولی نمی‌خواهید وقت خود را برای انتخاب بین پست‌ها تلف کنید، می‌توانید از گزینه auto-scheduler استفاده کنید تا خود ابزار برای انتشار پست‌ها تصمیم بگیرد.هزینه استفاده از این پلتفرم، ۴۹ دلار در هر ماه است و اگر یکسال از این پلتفرم استفاده کنید، یک ماه سرویس رایگان دریافت خواهید کرد.

    Buffer
مثل اکثر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی Buffer نیز به شما امکان زمانبندی انتشار پست‌ها را می‌دهد، اما آنچه باعث تمایز این پلتفرم می‌شود نسخه برنامه موبایل آن است.

با وجود برنامه موبایلی دیگر نیاز نیست همیشه وقت داشته باشید که پشت کامپیوتر خود بنشینید و برنامه زمانبندی برای انتشار پست‌های خود تهیه کنید، می‌توانید این کار را به سادگی و در هر زمانی که خواستید از طریق موبایل خود انجام دهید.

Buffer گزارش‌های تصویری مختلفی برای تحلیل و ارزیابی شاخص‌های عملکرد و تعامل کاربران در اختیار شما قرار می‌دهد، از این معیارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    تعداد منشن‌ها

    لایک‌ها

    کامنت‌ها

    به اشتراک‌گذاری‌ها

    ریتوئیت‌ها

    کلیک‌ها

این پلتفرم، همچنین بهترین پست‌های شما از نظر عملکرد را مشخص می‌کند. شما می‌توانید متوجه شوید که کدام استراتژی بهتر نتیجه می‌دهد تا در ادامه نیز پست‌های این چنینی را در دستور کار خود قرار دهید.با استفاده از Buffer RSS feed می‌توانید به سادگی و تنها با یک کلیک ،جدیدترین پست‌های وبسایت موردعلاقه‌تان را در شبکه اجتماعی خود منتشر کنید. همچنین این پلتفرم امکان بارگذاری ویدئو و GIF را هم فراهم کرده، از این رو می‌توانید پست‌های متنوعی را با فرمت‌های مختلف با فالوئرهای خود به اشتراک بگذارید.

همچنین Buffer سرویس ایجاد و ویرایش تصاویر خاص خود را دارد که به شما در طراحی پست‌های تصویری کمک خواهد کرد.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post